swyzak

Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Johan - 8 augusti 2007 18:05

Tänkte försöka mig på att summera den tuffa träningen som var beordrad i juli då det ändå var tävlingsfritt. Veckomängderna blev som följer:

111,8 km

133,6 km

144,6 km

132 km

Kroppen håll pall för all träning också och jag kände mig inte outhärdligt sliten på morgonjoggarna utan snarare tvärtom att jag nästan ibland kunde uppleva mig som rappare när jag ligger i tuff träning. Att det låg kvalitetspass varannan dag funkade också utomförträffligt... Nu som sagt en något lättare vecka som planeras landa på strax under 100 km strecket... Nog svamlat om det ikväll stundar promenad i sommarvärmen sedan morronjogg imorrn följd av den dära långa (60') snabbdistansen efter jobbet sent imorrn kväll... Hoppas på lätt och fin luft då!

Av Johan - 8 augusti 2007 12:17

...men Bekeles uppvisning på 3000 m igår blir man nästan lite gråtmild, a-mazing! Ja det var stor friidrottsunderhållning på tv igår kväll, stor svenska prestationer oxå men Bekeles stack ut lite extra...

Själv tassade man lugnt hem igår kväll 5,8 km på lite småsega ben. På dagsagendan idag stod det lugn distans i Rocklundaskogen 9,3 km blev det totalt på lite småtrötta ben, men andock med en god känsla... Skönt med ett lugnt pass då morgondagen kommer bjuda lite längre snabbdistans och lördagen ett tufft intervallpass på bana...

Sedan brakar tävlingarna igång nästa vecka med tre tävlingar från ons-ons, det skall bli riktigt skoj, två bantävlingar plus folkfesten midnattsloppet... 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards