swyzak

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Johan - 12 mars 2008 14:43

12/3: 16,5 km, 1.10:12 - Nya favvorundan plus Hammarby 2,5:an På ungefär samma ansträngningsnivå som igår men klart bättre och snabbare ben

Kändes redan direkt när jag satte av att farten var högre än igår utan nå´n som helst bekostnad av ansträngningen, kändes riktigt bra helt enkelt. Valde att dryga ut rundan med Hammarbyspåret som är ganska duktigt kuperat inklusive en riktig ”vägg-backe” kan vara klart användbart för terrängintervaller i framtiden.
Annars hade jag tänkt mig morronjogg imorse och hade lagt fram kläderna och allt, men valde att sova istället, första gången det inträffade så vi får väl se att om det blir en vana. Nu har ju iofs andelen tidiga morgonlufsar fått bli kraftigt reducerade p g a nya jobb, dagislogistik så dom har oftare blivit kvällsjoggar än något annat, inte riktigt som man skulle önska, men det verkar funka so far och jag får sova på mornarna!
Igår skulle Melker minsann torka bort håret på mina ben med sin gosefilt (som f ö både kan vara jacka, filt, byxor och hör och häpna skidor, damn I wish jag hade den fantasin), man kan väl säga att det är hans version av att vaxa benen. Han torkade och torkade snäll som han är, lik förbannat var dom lika håriga imorse. Men tanken var väl god!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards