swyzak

Alla inlägg den 17 april 2008

Av Johan - 17 april 2008 09:52

22,9 km, 1.28:26 - Jobbet till Björnö 2,5:an x 3 och tillbaka Prog. SD med ett GS på 3:52, inte helt jättelätt idag, men det flöt helt ok!


7,1 km, 32:47 – Jobbet och hem (extended) Sega ben som väntat plus löpskolning efteråt


Ibland är man bra vardagslat, eller jag hymlar inte med att jag hatar att cykla, det är inga problem att springa över 3 mil, men att cykla från dagis till jobbet är avskyvärt.... Denna morgon är inget undantag, lägg därtill tokblåst som jag inser jag kommer få med mig på lunchens progressiva SD, den sista jag har uppskissad so far! Är en dag när man är riktigt under isen av allergi och hyser inget jättehopp till att få göra annat än att få slita hund hela passet idag, 4:20-3:40 är planen... i 90’... jolly good times...!

Ovido - Quiz & Flashcards