swyzak

Alla inlägg den 25 april 2008

Av Johan - 25 april 2008 08:28

6,5 km, 29:57 - Hem till jobbet Lugn fart, seg ändå mest p g a lååång jobbdag igår vilket resulterade i lite sömn. 6 x koo som var helt ok iofs...


Ja, det blev jobb från 08.00-23.20 igår, det sätter sina spår, hoppas det inte sätter spår på nå´t sätt i Säter. Ska bli skoj åker dit med the original supporters som var med mig sist det begav sig i Säter för sisådär 14-15 år sedan nämligen mor & far. Sedna tar vi med oss den nyaste supportern: Melker det ska bli najs, om än det blir ännu en tidig morgon i livet.

Det stora dilemmat är skovalet, skulle vilja köra i Majflugorna men det som göra mig en smula osäker på dom är att dom redan förbrukat sina 10 mil med råge och det vore inte skoj att stå efter 7 km med en sprucken Majfluga, även om det annars vore mitt förstaval. Som "runners-up" hittar vi mina Brooks Racer T4, ubernajs lätta och fina med en sula som dock börjar säga tack och hej alternativt Puma Roadracern som är planen som marasko...? Hmmmm...  det e I-landsproblem jag ska brottas med idag!

Idag fyller Didrik 12 år det ska vi fira med besök på mongolisk restaurang ikväll, helnajs, sedan bara slappa i soffan... najs! Måste bara fixa en haircut och städa hemma innan också...

Oh yes, Looptroop "Good Things" kan varmt rekommenderas och det säger jag inte bara för att vara lokalpatriotisk... den är grym! 

Ovido - Quiz & Flashcards