swyzak

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Johan - 18 februari 2009 12:39

Är väl vad man kommer bjudas på ikväll, då man jobbar till den härliga tidpunkten 20.00 Lägg därtill iaf 60' distans med lättare fartinslag på vägen hem så kan man inse att möjligheten till att se GE-Galan i livesändning går därhän... Men så länge ingen talar om för mig vad som hänt så är jag fine med att kolla på det i efterhand med en skål glass och ett glas cola!

Ska man kanske beröra träningen som iaf har gått ned idag, löpning i vanlig ordning till jobbet och yes, ånyo 7,6 km på oväntat "snabba" strax under 33', väldigt förvånande då det kändes trögt... 5 x koo också. Och ja, kroppen är helt ok och planen är att besöka hallen imorrn lunch för att få lite snabbt i kroppen innan söndagens tävling...

Lite andra grejjor som hänt men jag har glömt skriva om, för några veckor sedan var vår bildtekniker här och servade våra maskiner och råkade se min ledighetsansökan för vårens träningsläger, varpå han utbrast:

-Jaha, träningsläger minsann, i vad för sport då? Inte kan det väl vara långdistanslöpning.

Dröm om hans förvåning när jag replikerade med att det visst var så... Jag frågade honom varför det inte skulle kunna vara det... Han svarade att det var det som verkade minst sannolikt att jag skulle syssla med... Aja, det var lite kul...

Annars fick man en så´n där klassisk kommentar i lunchrummet för ett tag sedan när jag hade pizza i matlådan...

-Äter du sånt, du som tränar så mycket?

Uhhhm, ursäkta vet inte vad folk har för vanföreställningar om vad jag äter men i min värld är det viktigare att jag äter (and a lot) än exakt vad det är... Energin ska in för den behövs... simple and plain! Men det är ju kul att höra att folk tror att jag lever på groddar och sallad... Need I say att dom som tror sånt inte läser min blogg, för då borde dom veta bättre...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards