swyzak

Alla inlägg under augusti 2009

Av Johan - 3 augusti 2009 10:52

Right back on track på jobbet igen, hade ingen ågren över det igår för sjutton jag trivs ju med mitt jobb. Och jag har haft 5 veckors grymmers semester med familjen, där jag lyckats lirka in all den träning jag velat utföra också. Förra veckan landade precis under 10 mil, förmodar att denna veckan blir något tuffare ånyo då det inte är dags att börja prestera på tävlingsbanor förrän om 2 veckor, sen väntar som vanligt en fullmatad tävlingshöst, vilket bara är ruggigt kul...
Idag blev det 6,5 km till jobbet, något uppstressad fart då jag var osäker på om jag hade en inbokad tandläkartid idag, nu var det imorrn så saker och ting var safe. Benen bar mig dock bra trots snabbdistansen igår, blir dryga 60’ distans hemåt i eftermiddag...

Av Johan - 2 augusti 2009 20:20

Blir nu sammanfattad hafsigt och snabbt innan Sportspegeln. Hur som helst har det varit en great vecka i solen på Mallis. Med drygt 30 grader i skuggan, och det blev iaf tid för 60' löpning/dag därnere och vissa gånger kördes passen i smällvärmen på eftermiddagen, vill lätt säga att jag nog aldrig svettats så mycket under nå´t pass som jag gjorde under dom där nere. Även morgonpassen när temperaturen bara var på beskedliga 20-25 grader var rena bastupassen... Nu är vi hemma igen utan att ha märkt nå´t av terrordådet där nere... Körde två pass idag, en morgonjogg på 6,5 km följt av en snabbdistans på totalt 16,5 km idag, varav 35' gick i upplevd fart 3:30-strax under 3:20... Kände mig ohyggligt seg på uppv. men när jag drog upp i fart så kändes det klart bättre... Nu är iaf semestern slut och det vankas jobb ånyo... Och klubbträning på torsdag, det var evigheter sedan nu ska bli sjukt skoj!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards