swyzak

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Johan - 6 september 2009 19:22

Är inte bara titeln på en grymt bra Kent-låt utan nu oxå titeln på en bloggpost om Bellmanstafetten... rätt lämpligt... I bästa punktform ska jag försklara min löpning...

- 3:e sträckan i mixed laget, noll fartkoll... Öppna första kilometern på 3:00 kanske strax under... Idioti... Varför inte mata jämna 3:10-3:12 så hade jag iaf haft läge att spricka som jag velat tidsmässigt...

- Försök till hänglöpning av övermäktig (för nu) löpare...

- Helt uddlös i min löpning, troligen till följd av en smärre ebola under fredagsförmiddagen, överförd via sjuka lill-Folke här hemma...

- Sen sjukt trångt sista 1,5 km har aldrig under mina tre Bellmanstarter varit med om nå´t värre, stundtals fick jag stanna till och kom helt ur rytmen... Iofs hör d Bellman till...

- Sträcktider 16:30 (mixedlaget), 17:11 ??? (andralaget).

- Tur att jag slapp bli en börda för förstalaget iaf... =)

- En andra plats till mixedlaget dock... skoj!!

- Till sist, oavsett mina neggotongångar så tycker jag Bellman är sjukt skoj... Och jag hade skitkul igår även om jag är grovt missnöjd med min egna löpning... Gör om, gör rätt, gör fett!

- Nuff bloggat dags för en ÅH-löptur i kvällsluften... Sen cola.. Sen ny vecka, nya tävlingar, nya möjligheter... fy fan det blir bra det!

Ovido - Quiz & Flashcards