swyzak

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Johan - 21 september 2009 11:17

Såren slickade, vaderna stela efter 25 varv i spik, det kände jag direkt jag linkade ur sängen imorse. Sprang mkt lätt till jobbet imorse, kändes helt ok i övrigt i kroppen så 6,5 km tog mig en bit över 30’ imorse, rätt höstlik mulen morgon. Blir en lättare trip hem också... Sen blir det lugna gatan i afton, kan man alltid tro...

I övrigt i helgen utöver löpningen, jo ibland finns det ett annat liv också och tur är väl det. Lördagskvällen tillbringade familjen på Kulturnatten här i Västerås, där Melkers lycka blev gjord. Han blev ansiktsmålad till Gene Simmons i Kiss, jag lovar det var en lycklig stolt kille som fick high-fives på sta´n. Sedan toppades det hela med ”Män som hatar kvinnor” på DVD, ruggigt bra rulle för övrigt... Och inatt slafade Folke hela natten i sin egen säng, progress är kanske för tidigt att säga, hoppas det kan bli lite bättre nattsömn för alla inblandade framöver, jag och min kropp skulle uppskatta det.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards