swyzak

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Johan - 5 april 2010 18:47

"Vet du att det finns folk som betalar för en tarmsköljning?" var min grannes kommentar igår eftermiddag när jag för första gången på hela påskhelgen befann mig en längre sammanhängande period befann mig ute... Hade redogjort lite kort (inte i detalj såklart) om sjukdomstillståndet... Nu skulle jag aldrig i hela mitt liv betala för en tarmsköljning det står klart...


Men det var en resa som blev far värre än jag trodde när jag febrade ned mig i onsdags, på två dagar hade jag blivit dryga fem kilo mindre Johan, nå´t som absolut inte var nödvändigt som vi nu råder bot på medelst choklad och glass och annat, för att snarast nå tillbaka. Men sedan igår så har det blivit bättre och idag känns det riktigt bra, hade nog kunnat pressa mig till ett joggpass idag, men jag tar det lite cool och nöjer mig med att vara uppe och röra mig så joggar jag förhoppningsvis imorrn kväll... Så får vi se vilken fysisk status man är i, att formen fått sig en smärre törn efter allt det är klart, men förhoppningen är att det inte skall vara allt för mycket...


Glädjande är ju oxå att kunna och vilja äta saker och att det smakar gott dessutom, nå´t som inte varit självklart i dagarna tre...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards