swyzak

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Johan - 20 april 2010 20:16

Dags igen för nya skor, ett skriande behov som alltid behöver påfyllning. Nu var det ont om rena racing-flats i parken och dom förväntade leveranserna av skor verkade dröja en del, så för att försäkra mig om lätta (snabba?) skor i min park så la jag en order på New Balance RC130XLU. Den kom i lådan idag, mucho lätta indeed... Får göra en recension av hur den löper framöver.... Kommer väl direkt ersätta Zoom Streak XC´n som tävlingsdojja...

 

Träningsmässigt idag var det som jag skrev tajt, sprang 5,2 km, allt som det fanns tid för mellan dagislämning och storhandling... På kvällen 20' styrka (överkropp) med fokus på mage/rygg... Bra Johan...

Av Johan - 20 april 2010 07:37

Idag är en så´n där välregisserad dag, teater med barnen på förmiddagen, hem för lunch, lämna Melker på dagis, springa 30', åka och storhandla, hämta på dagis, hem o laga middag, natta barnen, förhoppningsvis orka köra lite styrka på kvällen...


Gårdagen bjöd upp till två pass, ett med Folke i vagnen såklart 7,6 km på slitna morgonben. Kvällen bjöd på ett kärt återseende då jag sprang södra femman på Rocklundaspåret, klart bättre ben än på morgonen och trots kuperingen snabbare än morgonen och med lägre puls dessutom... 12,3 km på det passet...


Idag som sagt en riktigt lätt dag med uppskattningsvis bara 6 km löpning, morgondagen kommer bjuda sista kvalitetspasset inför terräng-sm... sweet så...!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards