swyzak

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Johan - 15 maj 2010 18:44

Äntligen... ska man väl börja med, äntligen kom idag värmen smygande... Förvisso hade den redan anlänt lite lätt igår em när jag dammade iväg på mitt distanspass över 13 km drygt, flöt lätt runt i bra fart då och tryckte i lite mera sista 4 km hem... Om man kan klassa distanspass så klassas det som ett riktigt bra ett! Imorse var jag ut igen, bara ren distans, skulle försöka leta mig bort till elljusspåret ute i Hökåsen via skogstigar, gav upp efter mötts av Everglades efter 10 meters löpande i skogen... Fick styra kosan mot Rocklunda och delar av 15 km´s spåret... Visst var det blött men inte på långa vägar nå´t Everglades inte, benen var inledningsvis morgonsega men växte in i passet i takt med att solen bröt fram, första passet iförd bara t-shirt och shorts var ett faktum och handskarna fick ligga hemma för första gången detta året... mycket bra... 12,1 km blev det till sist... Och ja, styrka hemma på kvällen framför tv´n...


Annars har det varit lite turnerande över Sandviken och Falun i torsdags, vilket gav en "vilodag" med bara 7 km på morgonen...


Imorgon ska det löpas på bana, och det ska tävlas... Inget mega-prioriterat i min kalender med därmed inte sagt att jag inte kommer jobba skiten ur mig... Det är dessutom ånyo möte med distansen 3000 m vilken jag ärligen känner att jag inte är maximerad för just nu, så det ska minst sagt bli intressant... Det är Svealandsserien i friidrott på Sätra IP som gäller... Kul ska det bli och damma av spiksen för 7 1/2 tartanvarv... Ett mucho bra snabbpass blir det oavsett utfallet...!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards