swyzak

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Johan - 1 juli 2010 08:45

Ja man kan ju undra, imorse stack jag ut klockan 06.00 och var knappt vaken innan jag nådde Trollskogen efter 1 km, gräsligt trött, trots att jag sov innan 22.00 igår kväll... Jag borde ju vara van kan man tycka efter att ha körde 05.00 förut, men lyxet att morgonlöpa efter frukost som jag varit bortskämd med under dagistiden har väl fått kroppen på andra planer... Lär dock bli ändring på detta under semestern då det lär bli många tidiga mornar för att få ihop allt... Resten av dagen lär gå i lugnet och plockandes tecken, sedan kryddat med picknick i hamnen toppat med glass och hemlöpning post-glass på det, verkar najs...


Nästa vecka lär bli en kärv vecka med min kära sambo på Gotland med jobbet sön-tor och jag alena med dom två minsta, ska försöka greppa alla halmstrån man kan för att lyckas få in nå´t pass varje dag... Sedan börjar sommarens brutala tungplogande som ska ge form till sensommaren/hösten, det ser jag framemot... På allvar alltså...!

Ovido - Quiz & Flashcards