swyzak

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Johan - 22 november 2010 11:06

Sådär, snålt med bloggande i helgen såklart då det var fyullt upp. Idag är man åter i verkligheten, det vill säga den VAB:ande verkligheten, Folke vaknade med ögoninflammation... Så det var bara att skissa om, körde 12 km med honom i löpvagnen imorse, klar misärstämpel på passet, grått, snålblåst och jävligt bakhalt (lömsk is under den lilla nysnö som kom under natten), får se om jag mobiliserar upp 8 km ikväll också.

Helgen då, i lördags var det funkisarbete på den bakhala Tömilen, efter detta var det meningen att jag och Patrik skulle hooka upp för 20 km distans men som vanligt när två småbarnsföräldrar ska lyckas styra upp så kom livet emellan. Lyckligtvis fick jag sällis med Tz dom första 13 km av passet, resterande 7 km kördes som en ostrukturerad fartlek. Sedan styrde jag bilen mot Lidingö och närmare bestämt Bosön där jag hookade upp med Laser och Alf och körde styrka nere i hallen. Sedan bunkrade vi med en Bosö-buffé...

Söndagen kördes 23,7 km på LL-spåret, skitigt, härligt och allt... Gott sällis igen, sista milen kördes progressivt, med riktigt god fart 3:50-3:30 från toppen av Aborrbacken till Grönsta... Där märktes att man sugit i sig dåligt med kupering på sistone, det slet rätt rejält.... Rätt koma-betonad eftermiddag på söndagen när jag kom hem får jag lov att säga... Men en jävligt rolig helg...

In alles en vecka på 135 km löpning och två pass styrka... bra...!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards