swyzak

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Johan - 11 december 2010 20:32

Har haft ett inlägg på gång ett tag men då helgen och fredagen oxå inte blev som det var tänkt för fem öre så har det lixxom kommit av sig...

Att få till träningen med familj och barn innebär oftast en viss planering, jag har oftast klart när veckan börjar vid vilka tillfällen jag ska träna och på ett ungefär vilken volym jag vill uppnå... Detta lämnar väldigt små felmarginaler, om något oväntat skulle uppstå så finns lixxom inte så ofta valet: Äh va fan jag kör passet lite senare..! Fredagen blev en sådan oväntad grej, det blev en VAB-dag då Folke var febrig, det enda jag fick till i träningsväg var 6,7 km på morgonen innan sambon drog till jobbet... Sedan var det en heldag hemma!

Även idag har Folke haft feber, men idag genomfördes det planerade passet, körde en lång distans med 5 x 5' i 42-kp (eller i ansträngning snarare i rådande underlag), kändes bra trots lite halvsläppigt underlag... Körde först 50' distans sedan fartinslagen, kändes bra genom hela passet, rundade av med 25' "nedjogg" i hygglig fart och kunde summera upp 28,3 km på 126'. Sedan var det bara skytteltrafik till skafferi och kylskåp resten av dagen...

Imorgon blir det distans 15-20 km, månne även lite styrka, det beror på hur dagen utvecklar sig, det ska byggas pepparkakshus och göras pepparkakor oxå... Några ska väl slukas ihop med lite deg oxå....

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards