swyzak

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Johan - 12 januari 2011 13:28

Sådär onsdag mitt i veckan i verkligheten igen, kunde på dagens morgonlufs från dagis (ja, fortfarande 6,4 km) konstatera inte bara att det var förrädiskt halt under nysnön som lagt sig ovanpå isen utan även att snövallen jag igår tog min tillflykt till nu var bortplogad och vips fanns där en trottoar igen... Bra! Har Västerås Stad läst min blogg? Högst osannolikt, likt förbannat var det åtgärdat...!

Annars tillbringades lunchen på våning 9 igen. Dock ingen dejt med löpbandet (den spar vi till imorgon då stundar ett styggt pass) utan med maskinerna och bollarna, bra skit innbillar jag mig. Jobbigt var det hur som helst!

Och ja, idag var jag rätt sliten i benen efter gårdagens pass på tartanen, en fin känsla!

Ikväll distansar vi 60' hemåt, jag har en stilla önskan om att det skall sluta snö och att dom snö traktorerna ska hyvla av vägarna tills dess... Det senare är väl en utopi så jag räknar med grov moddlöpning once more.

Med förra årets monstervinter så färskt i minnet så måste jag säga att när det blir sådana här hopplös-underlags-dagar igen så tär det rätt hårt åt psyket.

Oja, dom rullade in ett sprillans nytt löpband på våning 9 när jag var där... very good!

Men finns det verkligen inget slut på denna vinter? Whatever happened to Global Warming?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards