swyzak

Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

We rock!

Av Johan - 29 maj 2009 08:08

"Du springer väl inte med halsen heller?" var min sambos kommentar redan igår morse och det är förvisso sant. Men det ska sägas att onsdagskvällens feeling inte var speciellt god, hur som helst känns det som om man aldrig varit direkt hängig och dessutom måste jag poängtera att jag aldrig haft regelrätt ont i halsen, as in ont när man sväljer, utan mest som rethosta, vilket som alla vet kan sitta i like forever... Så prognosen just nu är att vi kör i vind imorgon och hoppas på det bästa.

 
 
Dunceor

Dunceor

29 maj 2009 09:01

Jag känner också av lite irritation i halsen men antagligen är det bara klassisk hypokondri inför sthlm.
Jag hoppas du känner dig pigg och fräsch och ser jag dig i sthlm så får jag säga hej =)

http://dunceor.wordpress.com

 
swyzak

swyzak

29 maj 2009 09:34

Dunceor: Hypokondrin är en klassiker... Hojta gärna hej om vi skulle råkas i folkmyllret imorgon... Kör hårt...

http://swyzak.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Björne

29 maj 2009 09:47

härligt kompis!!! men räkna inte med att jag hälsar artigt genom att ta dig i hand...;) NU KÖR VI

 
swyzak

swyzak

29 maj 2009 10:04

Björne: Neee, men jag räknar med din farthållning över Västerbron...

http://swyzak.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

29 maj 2009 11:31

Yeay!!

http://snusan.bloggagratis.se

 
swyzak

swyzak

29 maj 2009 12:09

Sussie: Ja vi får väl se, det blir ett försök till ett Yeay iaf!

http://swyzak.bloggagratis.se

 
Ingen bild

laser

29 maj 2009 13:49

"Du springer väl inte med halsen?". Den insiktsfulla frågan fick en kompis till mig av ett befäl när han lumpade i Arvidsjaur. Någon månad senare fick han hjärtmuskelinflammation och frisedel. Inget ont som inte har något gott med sig.

 
Mackan

Mackan

29 maj 2009 14:47

Hoppas det reder sig. Stort lycka till Swyzze!

http://blogg.sapiens.se

 
medeldist

medeldist

29 maj 2009 18:57

Lycka till och kör hårt imorrn Swyzak!

http://medeldist.blogspot.com

 
Ingen bild

ALA

29 maj 2009 22:05

Samma grässlänt? :)

 
Sussie

Sussie

30 maj 2009 19:20

As said på plats och i telefon: Fy fan vad bra du är! Din målgång inspirerar mer än Defars lopp idag. Det kommer jag bära med mig på väg mot sommarens lopp. Den känslan vill jag känna (igen)! Å vilka fina mellantider! GRATTIS!!!

http://snusan.bloggagratis.se

 
medeldist

medeldist

30 maj 2009 19:44

Grattis till ett kanonlopp, är grymt imponerad av din prestation. Plats 20 på Stockholm marathon, det är inte illa!

http://medeldist.blogspot.com

 
Ingen bild

G-man

30 maj 2009 20:58

Yeah! U rock mannen! Shit vad bra du är. Snygga splittar, inte en tillstymmelse till väggkänning. Tolva i SM också. Fan vad stort. GRATTIS!

 
Walter

Walter

30 maj 2009 21:38

Fan, stack kanske tre minuter innan du kom i mål. Och vilket imponerande jämnt lopp du har haft. Du är dagens kung. :)

http://running.walterw.de

 
Ingen bild

ALA

30 maj 2009 22:50

Stort grattis! Vad är du mest nöjd med PB:t, eller placeringen?

 
Ingen bild

swyzak

30 maj 2009 23:40

ALA: Nej, d blev ingen grässlänt alls i år då min sambo inte sprang... Nästa år månne, grattis till feting PB för din del också.

Sussie: Thnx, thnx och thnx igen... för allt pepp och för att du fick mig att sätta mig ned och calm my senses innan start...

Medeldist: Thnx, d känns meget bra.

G-Mannen: Tackar och bockar, idag var dagen jag hade hoppats på i GBG förra hösten, så najs att d klaffade idag... Den här känslan i ett marathonlopp har jag väntat på i 4 försök nu...

Walter: Thnx....

ALA igen: Jag värderar nog tiden högst, men när d får sjunka in så är placeringen rätt mumma den med.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 26 januari 2011 13:33

Njet, lugn i stormen men jag kommer styra om bloggen till en ny plats. Anledningen är att den gått dubbel nu i ett par månader och jag pallar inte köra den på två ställen. Så från och med nu kommer ni kunna hitta den här...   Annars inget nytt......

Av Johan - 25 januari 2011 11:02


  Idag noterar vi att legenden Steve Prefontaine skulle blivit 60 år om han inte alltför tidigt gått bort i en tragisk bilolycka. Så idag jagar vi mil till hans minne... Tisdag betyder också, as usual betyder det snabblaufen på agendan. Idag...

Av Johan - 24 januari 2011 15:31

Spamar helt oväntat med två blogginlägg på en dag, jupp det har tränats igen 10,7 km på lunchen gör detta till en stabil dag med 20 km+ totalt över dagen... Nu ser vi bara framemot att storhandla på ICA Maxi i afton.Nu var det väl inte därför jag blo...

Av Johan - 24 januari 2011 09:12

Måndag igen, som vanligt innehåller helgen så mycket annat att skriva på bloggen så det har rådit radiotystnad, för den skull har det inte varit helt kavlugnt, inte träningsmässigt iallafall. Lördagsförmiddagen sprangs det långpass, 30 km skrapade...

Av Johan - 21 januari 2011 21:37

Jaha när klockan börjar närma sig 21.30 börjar man se lite i kors, kan bero på att Folke tyckte att dagen skulle börja 04.30 imorse... När han i sin tur bara sov en timma på dagis mellan 09.30-10.30 idag så var han än mer korsögd när jag lade hono...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards