swyzak

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Johan - 14 november 2008 08:23

Efter att ha klarat av ett pass med en driva löpskolning och hoppövningar så var det på rätt slitna ben jag sprang sista biten hem igår. Bara för att rulla ut träningsmattan och ge sig i kast med 40 minuter ordinerad styrketräning uppepå allt. Nya övningar blandades med gamla och det var sjukt jobbigt, förväntar mig träningsvärk inom kort, men det var lite kul också får jag intala mig... En snabbdusch, lite näring sedan gör jag mig i kast med Batman - The Dark Knight, har i skrivande stund inte hunnit se klart på hela, men den har hittils inte gjort mig besviken a bit... Den landar skrämmande nära Frank Millers mörka härliga (serie) versioner av Batman som förhäxade mig i tonåren, kan vara det bästa i actiongenren jag sett på brutalt länge...

Idag vilas det iaf, ska få massage på jobbet, härligt, får man höra om naprapaten fortfarande tycker man är stelast i Sverige. Imorrn är min plan att göra en long runny i Stockholm efter utgjort funktionärsarbete, sedan hem för pizza och lördagsmys... Men idag är det ju fredag, damn najs!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards