swyzak

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Johan - 18 november 2009 13:09

Sometimes är livet en ren parodi på sig självt, just nu lever familjen i en sådan. Hur då undrar ni, jo det hela började väl för 3 veckor sedan när Folke blev sjuk, tätt följd av Melker förra veckan, sedan skarvade Folke i med feber och ögonionflammation nyligen, vilket Melker inatt toppade med tokhosta och idag 40 graders feber, some kind of flu? Ja troligen, han skulle ha fått sin vaccination idag oxå, paradoxalt nog. Själv har jag också åkt med på ett hörn och kroppen har verkligen inte varit sig själv sedan i fredags, igår kväll fick jag indikationer på löppasset hem om att det nog var en vändning på gång och jag hade svaga förhoppningar om att köra en snabbdistans i afton. Men passet ned till jobbet bekräftade bara att kroppen är kvar i samma semi-pestiga tillstånd och hem i afton lär bara bli lätt distans igen, imorrn månne??? Verkar rätt otroligt, hoppas mer på nå´t lite halvsnabbt till helgen, det känns mer realistiskt... Men det är egentligen helt oväsentligt, nu lider jag bara med min lilla kamin därhemma och hoppas att han blir bättre snart....

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards