swyzak

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Johan - 25 oktober 2010 13:11

...Kan ju te sig lite olika för oss alla, för min del var det att finna lite info om kommande tidens träning i mailboxen, det räcker för mig.

Men i mailboxen blir ingen löpning gjord så jag betade av kylslagna 8,2 km hemifrån till jobbet vid sjutiden imorse, lite isigt och tjyvsläppigt på sisna ställen och tog det riktigt lugnt nedför den långa backen vid Hovdestalund, vore ju trist att skade sig genom att dra på arselet på grund av ishalkan...

I eftermiddag styr jag kosan hemåt löpandes också, något kortare och sedan är iallafall planen att damma in 20' styrka när barnen lagts till kojs...

Beställde en ny bok i lördags också, med tanke på New York Marathon om två veckor så är den högaktuell.

Den borde komma i veckan, ska bli kul med lite ny läsning med tanke på hur snabbt jag slukar dessa böcker så blir det väl ett kort nöje, men, men...

Sedan tror jag väl kanske inte att Meb står en chans att försvara sin titel från 2009. Jag tror och hoppas att Haile kan triumfera hem sin första seger på sin första start i New York. Givet är att Macbooken kommer streama loppet åt mig den 7/11...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards