swyzak

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Johan - 30 december 2009 11:45

Sådärdå... då var man ledig inför nyår, har hunnit städa, klura ut vad jag ska skapa på nyårsmenyn imorgon. Snart ska det ätas och sedan ska jag och barnen ta oss ut i pulkabacken, räknar med kallt... är nu -15 här... Vilar helt från löpningen idag, känner mig rätt tärd i benen faktiskt... Imorgon blir det en längre repa...


Igår kom iaf min ena julklapp till mig själv, ett par Nike Zoom Streak XC, dom satt som en smäck, väldans smootha, kanske provas redan imorgon, även om dom i huvudsak blir intervall/tävling/snabbpass-dojjer... Nu väntar jag bara på min andra julklapp till mig själv... får se när den dyker upp...


På söndag ska det förhoppningsvis bränns till huvudstaden för lite snabblöpning i Sätra, det ska bli jolly fun helt enkelt...


Gott nytt år på er alla om det inte dimper ned nå´n post imorrn, räknar dock inte med det, bara ett fint träningspass och sedan ha det skönt bara!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards